email, cum sa trimiti un e-mail, reguli de e-mail, comunicare prin e-mail, comunicare online, eticheta in afaceri, cum sa redactezi un e-mail, cum scrii scrisori de afaceri, scrisori de afaceri, scrisori care vand

email, cum sa trimiti un e-mail, reguli de e-mail, comunicare prin e-mail, comunicare online, eticheta in afaceri, cum sa redactezi un e-mail, cum scrii scrisori de afaceri, scrisori de afaceri, scrisori care vand
Noi reguli pentru a trimite un e-mail
 
- Alege si foloseste subiectul cu chibzuinta. Aceasta este ocazia ta de a transmite un mesaj profesionist despre tine si a lasa o prima impresie extraordinara. Alege cu grija cuvintele si asigura-te ca acest rand de deschidere este scris corect ortografic si gramatical.
 
- Foloseste formule de politete. Chiar si dupa ce esti invitat sa te adresezi cuiva pe numele mic, fii precaut cand folosesti prenumele in corespondenta prin e-mail. Convinge-te pe deplin ca este in regula ca oricine se intampla sa dea peste acest e-mail sa afle ca te adresezi presedintelui companiei pe numele mic.
 
- Include o formula de salut si adresare personala pentru a face mai calda comunicarea prin e-mail.
 
- Raspunde cu promptitudine.
 
- Considera comunicarea un domeniu public, in ciuda celor afirmate referitor la confidentialitate. E-mailurile pot fi transmise liber, iar acest lucru chiar se intampla.
 
- Nu folosi corespondenta prin e-mail din comunicarea in afaceri pentru a transmite glume, e-mailuri in lant sau alte fleacuri fara legatura cu afacerile.
 
-  Nu trimite prin e-mail un lucru pe care nu l-ai posta intr-o revista din Times Square; notiuni precum confidentialitatea nu exista.
-  „Delete“ nu inseamna niciodata pierdut pentru totdeauna. Fii constient ca pana si mesajele sterse pot fi recuperate. Asigura-te ca toate e-mailurile au un continut corespunzator pentru mediul de afaceri.
 
- Cand folosesti e-mailul pentru a programa o intalnire sau a solutiona un conflict, regula e sa apelezi la o forma de contact mai directa, cum ar fi telefonul sau o vizita personala dupa trei schimburi de mesaje pe aceeasi tema.
 
-  Fii constient ca neintelegerile sunt un fapt obisnuit in comunicarea prin e-mail. Fii moderat in a te simti jignit si in a pune rapid mana pe telefon. Constientizeaza faptul ca e-mailul poate fi interpretat gresit sau perceput ca fiind grosolan, isteric sau fara informatii suficiente.
 
-  Nu scrie titlul in majuscule DECAT DACA VREI CA DESTINATARUL TAU SA CREADA CA TIPI.
 
- Nu face nici o presupunere. Cu toate firewall-urile si spam-urile de asta zi, nu este neobisnuit ca un e-mail sa se piarda, sa nu ajunga la destinat ie sau sa fie sters din neatentie. Nu trage concluzia ca lipsa raspunsului este reactia la mesajul tau initial. Daca nu esti sigur, fii pregatit sa urmaresti problema in alt mod, cum ar fi prin telefon sau fax.
 
- Nu trimite niciodata e-mailuri cand esti suparat. Este mult prea simplu sa trimiti un raspuns impulsiv care poate avea implicatii de durata si repercusiuni nedorite. Desi este important sa fii prompt in a raspunde, daca un e-mail te face sa vezi negru in fata ochilor, asteapta 24 de ore inainte sa raspunzi si sa apesi pe Send. S-ar putea sa descoperi ca inca o zi calmeaza spiritele si te face sa dai un raspuns mai moderat.

Sursa: www.rs.ro
« Inapoi
Diete naturiste
World Wide Inventors Association
Asociatia Inventatorilor Independenti
R&D Global Business Ventures LLC
mediator
banner
banner
banner
banner
Scientia
Produse naturiste
Descoperi
Inventika